Ingen vanlig dag... för det är min 24-årsdag..

En gång om året inträffar en dag som inte är som alla andra dagar.. nämligen ens födelsedag och i söndags den 20 april inträffade min dag. Firandet började i lördags kväll då jag hade en liten födelsedagsfest här hemma för några vänner, och det var lika trevligt och roligt som alltid! :) Efter förfesten åkte vi till hipp som vi alltid lyckas hamna på av någon anledning men en av anledningarna är att vi alltid har kul där vilket vi även hade i lördags! 
      
   
    
   

  

Dagen efter festen på söndagen vaknade jag av att fyra skönsjungande tjejer kom in till mitt sovrum och sjöng för mig eftersom det var min födelsedag. Efter att ha öppnat paketen (tusen tack alla för de fina presenterna!) gjorde vi oss ordning och tog en promenad ner till stan, och så blev jag bjuden på lunch på lilla torg. Supermysigt!

                                                 

Tack alla som var med och gjorde min 24 årsdag till en lyckad födelsedag! :)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0