Zorro del II...

Detta har hänt... Jag presenterade en god vän även kallad Zorro här på min blogg, ni vet han som tar från de rika och ger till de fattiga, och eftersom jag lovade en fortsättning så kommer den här....

                                                 image118

För att först ge er en utförligare beskrivning om vem han egentligen är kommer hans egna beskrivning om sig själv här  "Bakom masken döljer sig en vän. En vän som lyssnar, skrattar eller finns där om man behöver en kram" So far so good... men är han egentligen den goda vännen som man kan lita på och är han verligen den personen som lyssnar, skrattar och finns där när man behöver honom? Med risk för att göra er besviken så måste jag tyvärr säga att jag först trodde det men att jag nu vet bättre än att lita på en sån mystisk man som Zorro. 

THE END!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0