Välkommen till världen!!!

I fredags kväll den 12 december kl.19.33 födde min underbara syster Petra en liten pojke :) Det är inte vilken pojke som helst utan den sötaste & finaste lilla killen jag någonsin sett!! Både han och de nyblivna föräldrarna mår bra!!


                                                                
                                                     Sista dagen i magen...   


                                                                  
                                                  Sista timmarna i magen...


        Välkommen till världen!!           



         Vår nya familjemedlem!!        


                                            
        

All lycka önskar jag Dig, världens finaste lilla pojke & de nyblivna föräldrarna. 
//Från en riktigt stolt moster     

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sååå underbart söt! Och det strålar verkligen om moster på sista bilden. Vet själv det är något alldeles speciellt att bli moster. På den bilden ser man också att han är lik sin far.



Kram kusinvitamin

2008-12-16 @ 18:13:55
Postat av: Elin

Grattis moster Linda!

kramizar

Elin & Alfons

2008-12-17 @ 09:17:56
URL: http://elinochalfons.blogg.se/
Postat av: Linda

Tusen tack, ja det är verkligen något speciellt att bli moster, är riktigt stolt! :) hihi

2008-12-17 @ 17:51:54
URL: http://lillanlinda.blogg.se/
Postat av: Tessan

2008-12-17 @ 21:39:35
Postat av: Anonym

Grattis Lillan, äntligen har du blivit moster!! Jag vill också bli moster snart!! Han är underbar lilla Alvin =) Puss & kram

2008-12-17 @ 21:41:26
Postat av: Syster

Hej!

Shit vad stor mage jag hade. Fattade inte det när jag väl hade den, men det ser ju helt overkligt ut. Förstår dock att den måste varit stor med tanke på vilket stort underverk som fick plats.

2009-01-22 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0