Stort grattis till min barndomsvän, Tove!

Grattis till dig Tove som fyller 24 år idag, är det inte helt sjukt att vi 84:or blir 24 (!!) år i år... jag är inte den som brukar ha åldersnoja eftersom jag lever efter mottot "varje ålder har sin charm" men åren bara springer iväg.. haha Tove och jag har känt varandra sen jag flyttade ner till Stockholm från norrland när jag var fem år så hon är den som har känt mig längst av mina vänner. Så i sommar får vi fira att vi känt varandra i 19 år, kanske en picnic i rosendahls trädgård?! :) Ha en riktigt bra dag vännen!
 image35


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Linda, nu är det väl snart dags att jag får läsa lite om ditt liv ocskå??? vad händer o sker.. hoppas all tär bra med dig vännen. Kram på dig.. hörde mamma o pappa var på ebsök.. hälsa familjen..puss på dig

2008-02-23 @ 17:34:19
URL: http://tessiluring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0