Update

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev något här på min blogg så nu är det dags :)

I torsdags var det Framtidsdagen, det gick utåt sätt väldigt bra, företagen var nöjda med dagen och det var även alla värdar och besökare (vad jag fått höra=) Det känns lite tomt och tråkigt att det är över nu, vi har jobbat i 7 månader och lagt ner många timmar för att göra dagen så bra som möjligt, och så är det över på bara några timmar. Men det har varit en  givande och lärorik tid. Även om det varit väldigt mycket upp och ner så lyckades vi med att göra Framtidsdagen 2008 till den bästa någonsin! :)

Lägger upp två bilder så länge så uppdaterar jag mer när jag fått de andra bilderna

                                             



Igår var jag på Malins 25-års fest en lyckad kväll i Ystad, stort grattis till dig Malin! :) (Bilder kommer)

Ha det gott så länge!

Kommentarer
Postat av: KinaTessan

Tjena snäckan!! JAAA du har uppdaterat, vad roligt=) vill se bilder nuuu, vill se vad som händer i skåneland nu när inte jag får vara med längre. Vad roligt att höra att f-dagen gick Såå bra. Men vad skulle den annars göra, Du var ju där=) bra sköt om dig snäckan, SAKNAR DIG SÅÅÅÅÅ

2008-02-11 @ 11:15:05
Postat av: Kevin

Linda = duktig!

2008-03-06 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0