Till dig Joel :)

Självklart Joel, ska du vara med på min blogg, delar med mig av några bilder från Furnäsdalen till er läsare. För er skåningar som inte vet vem Joel är, så är det mitt underbara ex som gör allt ex inte ska göra.... såsom strula med mina vänner och fylleringa på nätterna osv... haha (där fick du för det också )men Joel det är en del av charmen med dig, du är och kommer alltid att vara speciell för mig, så puss på dig för det!
 
                      image29


När jag ser på de här bilderna längtar jag efter att åka skidor, men INTE långfärdsskidor... haha inte min grej trots att jag är född norrlänning... efter de här bilderna togs blev jag argare och argare och argare, och ramlade och ramlade och ramlade att Joel stod ut med mig då var ett under då jag frågade om vi verkligen inte åkt vilse vilket jag gjorde efter varje kurva dvs. var tionde meter ungefär.. haha som sagt långfärdsskidor är INTE min grej! Men en härlig resa var det allt! :) Så, nu fick ni veta lite om mitt förflutna....

                                
                                  


Kommentarer
Postat av: Tessan Jörgensen och inte Tissan!!

haha, bra jobbat där gumman!! Och där fick du med lite pikar Joel, hehe puss påre

2008-01-28 @ 21:53:20
URL: http://tessanprinsessa.blogg.se
Postat av: Annelie

Oh nu har hon oxå gjort det! Va najs! :)--> Skaffat sig en blogg! Då får ja mer att läsa, naaajs..

2008-01-29 @ 18:02:50
URL: http://www.labellanotte.blogg.se
Postat av: Elin

välkommen till loggvärlden Linda!
jag ska genast fixa en länk från min blogg!
Kram

2008-01-29 @ 19:14:07
URL: http://elinochalfons.blogg.se
Postat av: bloggläsare

Den där Joel tycker jag verkar vara en mycket sympatisk och trevlig person. Världen skulle vara en bättre plats om alla kunde vara som honom...

2008-02-01 @ 13:13:50
Postat av: Linda

Avslöjad Joel...! haha du är rolig du :) tog dig på ordet sympatisk...

2008-02-03 @ 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0