En helt galen söndag...

Igår var det söndag och inte vilken söndag som helst utan en helt galen söndag... haha Det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår och eftersom jag ändå brukar skratta mycket så förstår ni..

Jag och Tessan var ganska övertrötta efter en festlig lördag... orkar inte skriva om hela dagen så för att göra en lång historia kort... efter korv med bröd, en väldans tutande och en skrattig dag, skulle vi vara med och spela in en musikvideo. Mmmm.. det sa vi med, hur f.. hamnade vi här???!!! haha det var genom en vän till Carolina som vi hade hamnat där, det är en grupp som heter Hernandos Bernal som skulle spela in videon till en av deras låtar och den här videon ska visas på MTV och liknande.. haha jag kommer skratta sjukligt mycket när den visas haha det är en spansk hiphop låt (som faktiskt var väldigt bra) och vi skulle dansa och spela och så... haha ni får se resultatet när den är klar... kanske.. hehe När vi kom hem jag och Tessan var vi ännu tröttare och det resulterade i detta....

        

Hahahaha... ett gott skratt förlänger livet.. :) Hoppas du hade en lika rolig söndag!

KRAM!! :)

Kommentarer
Postat av: Elin & Alfons

ni e för goa töser!
Kram

2008-03-03 @ 13:08:17
URL: http://elinochalfons.blogg.se
Postat av: Tessan!!

Ja, vilken jäkla söndag... haha skrattar bara jag tänker på den.. Men korv med bröd är gott =) Inte lika gott med oönskat sällskap som cyklar förbi... tihiii Tack för Skratteliskrattskratt dagen Puss & kram

2008-03-04 @ 21:17:06
URL: http://tessanprinsessa.blogg.se
Postat av: KinaTessan

Hejsan vännen, det ser ut på era ögon som att ni skrattade en del iallfall haha.. underbart att se er ha så skoj... skratta lite för mig med..
Saknar dig.. PUUUUUUSSSS

2008-03-09 @ 13:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0