I'm back.... :)

Imorgon är det 4 månader sen jag bloggade sist, 4 MÅNADER SEN!!!!!! Hahaha Under sommaren tänkte jag mest att jag kunde skylla på ett sommaruppehåll men dagarna rullade på och nu är det höst och jag vet inte vad jag kan skylla på längre..... :) Men men... bättre sent än aldrig finns det ju ett ordspråk som säger, om jag tycker passar bra för tillfället!

Frågan är nu hur jag kan beskriva allt som hänt på dessa 4 månader i min blogg.... Men jag gör ett försök

- Jobbat hela sommaren och all annan ledig tid (en bra erfarenhet inför min framtida karriär)
- Var hemma i Sthlm i en månad (alldelles för kort dvs.!)
- Tiden närmar sig tills det snart är dags för min syster att få barn (längtar längtar längtar!!!)
- Träffat vänner och hittat på en massa roliga saker & njutit av den lilla ledighet som jag haft
- Träffat men även saknat min familj
- Shoppat (så klart!)
- Börjat skolan (skönt att det snart är examensdags!)
- Bestämt med Sillen att den årliga resan går till New York! (ser jag verkligen fram emot!)
- Bestämt mig för att flytta hem till nära & kära dvs familj & vänner nästa år i Sthlm!

Hm... ja något sånt är det som har hänt i mitt liv och en massa andra saker...

Lovar att bättra mig med bloggandet framöver!

Puss & Kram från mig /LillanLinda


Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, ja det var ju på tiden! Då kan man börja kolla din sida lite oftare med =P kramis

2008-10-01 @ 18:52:49
URL: http://annaslivochfunderingar.blogg.se/
Postat av: Elin

Va, roligt att du är tillbaka i bloggträsket! inte lika roligt att du ska bli stockholmare igen=( men det viktigaste är ju att du gör det som känns bäst för dig!

Kram

2008-10-05 @ 13:55:47
Postat av: Emelie

Vad roligt och se att du har hittat din bloggsida igen:0) Hoppas du kommer skriva lite oftare nu, alltid lika roligt att läsa!! Kram Emelie

2008-10-05 @ 19:19:08
Postat av: Linda

haha tack tjejer! Som sagt lovar jag att jag nu inte ska skylla på något utan fortsätta blogga! Ha en underbar dag! Kram

2008-10-07 @ 10:17:11
URL: http://lillanlinda.blogg.se/
Postat av: Tessan

De va på tiden att du BLOGGADE... välkommen tillbaka till bloggandet.. väntar ivrigt på nästa inlägg =)Kram

2008-10-10 @ 23:23:22
URL: http://tessanprinsessa.blogg.se/
Postat av: KinaTessan

Hej där du! Stockholmare tycker jag om. Du är välkommen ner till sk....beijing om du känner för det =) ALWAYS IN MY HEART.. my dear LINDA...

2008-10-21 @ 16:44:23
URL: http://tessiluring.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej Linda



Den där killen tycks passera runt, han har nog varit hos de flesta någon gång.



Hoppas allt är bra med dig och att allting går som du vill,

är du klar i skolan nu?



Ha det bra och Lycka till med flytten,



kram Annica



2008-10-23 @ 20:04:26
URL: http://annicamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0