Jag har köpt en lägenhet!!! :)

Nu har jag gjort den största affären hittills i mitt liv, jag har köpt en lägenhet i Nacka! :)  

                            

                                                            

                                  

                                                                     

                                       

                                                              

 Ni är alla varmt välkomna hem till mitt nya hem som jag flyttar in i den 7 juni :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Wow va fin den var. Tänkte först att OJ va snabb du va att få fint, men såg sen du inte flyttar in förrän i juni. Hiihhi Jättefin i alla fall!



Kram

2009-04-02 @ 18:29:48
Postat av: Anna Frieberg

Jättefin lägenhet!

2009-04-03 @ 17:31:41
URL: http://annaslivochfunderingar.blogg.se/
Postat av: KinaTessan

ojojoj, lilltjejen har blivit stor=) hihi vilken lya.. så spännande det ska bli att komma o bo hemma hos dig.. hihi Massa pussar och lycka till med boendet =)

2009-04-04 @ 14:09:58
URL: http://tessiluring.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack! :) Jag kan nog inte riktigt förstå att den är min... haha

2009-04-06 @ 18:28:51
Postat av: Tessan

Vilken super fin lya vännen!! (Som om jag inte redan set den, tihii... ) Ska du bli typ vuxen nu och ha typ många grejor i ditt kyllskåp som vuxna har eller? Bjuder du hem på snabbmackisar... Är så glad för din skull, och avis, vill oxå ha en sån fin lägenhet. Men jag får besöka dig allt oftare istället, så ofta ekonomin tillåter. De kommer bli tomt utan en liten busa i hemmet... Puss & kraam din Combo, ett tag till iaf :)

2009-04-06 @ 21:55:44
URL: http://tessanprinsessa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud vad fin din nya lägenhet är!! Skoj att du äntligen får något eget, hihi!! Jag kommmer mer än gärna på besök :0) Ha en mysig vecka, kramar från mig!! /Emelie

2009-04-07 @ 16:42:11
Postat av: Linda

Tessan- kommer verkligen att sakna att inte bo med dig och jag hoppas verkligen att du kommer och hälsar på mig så ofta du kan! :) Det kommer att bli tomt utan dig.. Puss & Kram

2009-04-07 @ 16:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0