Jul & Nyår hemma i Stockholm...

År 2008 avslutades med en riktigt mysig julhelg hemma tillsammans med famljen, alla tycks ha varit snälla under året och vi fick fina klappar allihop och hade en trevlig dag tillsammans. Snällast hade lille Alvin varit endast 12 dagar gammal :) Julen är barnens högtid så det var inte mer än rätt!!

Petter, mormor och mamma                   



         

                                       GOD JUL!!!




På annandagen fyllde mamma 50 år och det fiade vi med en supergod middag

 

                                 STORT Grattis Mamma 50 År :)


              År 2008 avslutades meden riktigt lyckad nyårsfest!!



                                                GOTT NYTT ÅR!!!

Nytt år och nya äventyr och minnen kommer skapas, det kommer med all säkerhet bli ett händelserikt år, jag ska avsluta min utbildning med praktik i Sthlm för att därefter flytta upp till Sthlm igen. Så många förändringar väntar med boende och arbete, och en nystart i Stockholm.


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin Anneli

Äntligen fick vi se en uppdatering. hihihihi



Hoppas du får tag på en dator snart.



Kram kram

2009-01-20 @ 15:10:44
URL: http://rodahuset.blogg.se/
Postat av: Linda

Självklart, precis som jag lovade dig, kusin! :)



Kram kram

2009-01-22 @ 22:49:58
URL: http://lillanlinda.blogg.se/
Postat av: Anneli

Lär väl ha blivit dammigt innan du ser detta men hur som hellst så utmanar jag dig, se min blogg: rodahuset.blogg.se



Ha det så gott!



Kramen

2009-02-01 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0