Min fina lägenhet! :)

Det kan vara så att jag är den sämsta bloggaren ever.... haha men men.... här är lite efterfrågade bilder från min nya fina lägenhet :) dock saknas lite..... men man kan ju inte få allt på en gång eller hur är det?! :P

                 


                    


                    


 Som ni ser så saknas ett bord här och en stor TV och lite gardiner och så... hihi men jag trivs bra här i mitt hem. Det är till och med ännu finare i verkligheten... :)

            

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam //Linda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Gud vad fint du har det vännen!! Jätte fin lägenhet, och den ser verkligen hemtrevlig ut! Dina blommor ser fortfarande gröna ut, hehe ;) Ser rikitgt mycket fram mot att komma och hälsa på dig snart! De är inte länge till, typ en vecka och två dagar. Sitter på min rast på jobb nu, och lyssnar på John ME, love is my drug! Så sjukt bra, han ska vi se på Skansen den 7 Whiiii!!



Bra bloggat av dig förresten! Fortsätt med de nu när du fått en ny kamera :)Måste ju fota miljön runt omkring och så med juh. Jag kan fixa uppdrag till ditt bloggande haha :)



Ha en underbar dag! Stora Kramar

2009-06-23 @ 10:06:15
URL: http://tessanprinsessa.blogg.se/
Postat av: Elin

Va fint du har fått det Linda, där kommer du säkert att trivas=) Men inget slår ju Krebo;)

Kram

2009-06-23 @ 19:51:59
Postat av: Anna Frieberg

Åh vad fint! Diggar köket riktigt mkt. Sen är jag avis på tvättmaskinen, hehe. Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-06-24 @ 17:25:56
URL: http://annaslivochfunderingar.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja jag trivs verkligen i min fina lägenhet det blir bara bättre och bättre nu när jag har fått lite tid att bo in mig :)



Tack tjejer, hoppas allt är bra med er!!!



Kram kram

2009-06-29 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0